18. Palma de Mallorca.

12:16:00

Hello! Niedawno wróciłam ze szkoły. Jak poszła Wam geografia? :) 

Ostatnio zdałam sobie sprawę z tego, że od mojej ubiegłorocznej Majorki minął już prawie rok, a ja w dalszym ciągu nie wstawiłam zdjęć z Palmy. Cytując wikipedie jest to "stolica i największe miasto Balearów oraz wyspy Majorka. Miasto jest jednym z największych ośrodków turystycznych świata, a jego lotnisko jednym z najruchliwszych w Europie. To zabytkowe miasto ma liczne walory turystyczne [...]". 

Z Son Ferrer do Palmy autobusem jechałam jakieś 40-50 minut? Może trochę długo jak na 21 km, ale autobus zatrzymuje się co chwile na jakimś przystanku. Na szczęście autobusy są czyste i wygodne, dzięki czemu te kilkadziesiąt minut nie jest takie straszne. Niestety po przyjeździe zastała mnie nieciekawa pogoda - zachmurzenie. Jak na zwiedzanie to okey, ale do robienia zdjęć już niekoniecznie. ;) Wysiadłam pod samą katedrą Le Seu. 



Jest naprawdę ogromna.




Zazwyczaj tak zwanego "rybiego oka" nie używa się do fotografii architektury. Ale dlaczego by nie złamać zasad? Tym bardziej, że cała katedra w moim kitowym obiektywie by się nie zmieściła. ;)



Spacerowaliśmy sobie uliczkami:









Ciężko mi było wybrać tylko kilka zdjęć. Chociaż w tym roku mam nadzieję wrócić z jeszcze większą ilością fotografii, niż w roku ubiegłym. :) Miłego dnia!

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Zdjecia sa naprawde piekne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. :) W lipcu zapraszam po kolejną porcję zdjęć.

      Usuń

Subscribe