135. ESP x Debiuty 2017! Część pierwsza.

13:14:00


Targi fitness i kulturystyki Europe Sport Power i Debiuty 2017 to było coś, na co czekałam bardzo długo. Odliczałam, skakałam z radości i najlepiej to chciałam przenieść się w czasie do 11 lutego. Zapowiadało się świetnie, zarówno pod względem towarzystwa, ekipy, którą miałam tam spotkać, jak i wszystkiego innego. W końcu nadszedł ten upragniony weekend!

Z samego rana w sobotę, czyli pierwszy dzień Targów, byłam już we Wrocławiu. Jednak ze względów ode mnie niezależnych pojawiłam się tam dość późno, bo około 15. Żałuje, że straciłam pół dnia, ale cóż. Pokręciliśmy się trochę po stoiskach, zrobiłam kilka zdjęć ogólnych, ale atmosfera docierała do mnie powoli. Mój pierwszy tego typu event, chłonęłam więc to wszystko. Całą niedzielę spędziłam na strefie Street Workoutu. To, co tam się działo - nie do opisania! Ile motywacji, ile pozytywnej energii! 🔥

#family 💪

Po powrocie do domu przeglądałam zdjęcia. Nie wszystkie wyszły dobrze, nie wszędzie ostrość weszła, nie za każdym razem uchwyciłam chłopaków w kluczowym momencie. Oczywiście, filmy lepiej ukazują tą moc i pasję. Ale tym razem nie to się liczy, a fakt, żeby cieszyć się chwilą. Zdjęcia to dobra pamiątka, jednak ważniejsze jest to, ile motywacji można było zdobyć i że poznałam tak fajne osoby. Sęk w tym, by robić to, co się kocha i co daje radość. 💕

Co tu więcej mówić, spójrzcie co tam się działo! Moooooc! 💪




Co weszło, to nie mam pytań!





#backstage 😂









Tak równo, że aż Dawida ledwo widać. 👀








.. i cała reszta - dzięki za spotkanie i do zobaczenia!

Nie każdego stronę mam, także jak coś, to podsyłajcie linki - będę dopisywać. 😊
Niedługo kolejna część zdjęć. 💎

Byliście na ESP?
Dzielcie się wrażeniami w komentarzach. 📩
Cudownego nowego tygodnia! 👑



You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe