60. Subiektywny poradnik. część druga.

22:12:00

Witajcie! Wreszcie remont w moim pokoju dobiegł końca. Wyszło genialnie i jestem z niego bardzo zadowolona. :) Nareszcie mam normalny dostęp do zdjęć i komputera.  Łapcie kolejny wpis. :3

Co warto .. ?

.. odwiedzić na Majorce [według mnie].


1. Katedra La Seu w Palmie. Ogromna i ładna, tym bardziej, jeśli ktoś lubi zabytki. Wewnątrz nie byłam, ale muszę to kiedyś nadrobić. Wokół katedry stare kamienice, pełno uroczych, wąskich uliczek i sklepów. Zdecydowanie mogę polecić przejście przez Stare Miasto.



2. Jeśli jesteśmy już przy Palmie .. Nie wiem, czy mogę już nazywać się zakupocholiczką, w każdym razie zakupy uwielbiam. Takie osoby odwiedzić muszą koniecznie Porto Pi, czyli centrum handlowe. Ogrom sklepów, przestrzeni itd. W tym roku wreszcie tam byłam, i po 9 godzinach zakupów nawet nie byłam bardzo zmęczona, w przeciwieństwie do Oskara. :)


3. Zmieniamy miejsce - El Toro. Z klifu w tym miasteczku rozciąga się cudowny widok. Warto też zejść na dół, jednak trzeba uważać, żeby nie spaść, bo schodki są pokryte piaskiem i łatwo można się na nim poślizgnąć.


4. Santa Ponca. Po pierwsze - przejście obok plaży [ulica: Carrer Gran Via Puig de Galatzo], przez park w którym latają zielone papugi [jest zaraz obok], zobaczenie małych skalnych wysepek [w mapach google można wpisać Gran Via dels Malgrats 9, mniej więcej tam są. :)]

5. Dla lubiących imprezy? Nie ma chyba nic lepszego niż Magaluf. BCM - klub numer 5 na świecie. Najlepsi DJ'e, z całego świata. Masa innych, mniejszych klubów, barów, ludzi. Genialna atmosfera. :)



6. Miejscem nazwać tego nie można, ale warto to zobaczyć. Droga z Andratx do Estellencs, nad brzegiem morza .. Przecudowna!





7. Valldemossa. Tutaj nie będę się rozpisywać, zapraszam do starego postu o tym miasteczku.





8. Miasteczkiem, które według mnie warto odwiedzić jest Soller. Plac Konstytucji jest bardzo ładny, jak i kościół który się tam mieści. Atrakcją jest też pociąg jeżdżący pomiędzy stolikami kawiarni. 


9. Paguera. O niej rozpiszę się w którymś kolejnym poście. ;)



10. Cala Ratjada. Nie wiem za co konkretnie, ale uwielbiam to miasto.


                                            Jak Wam mijają wakacje? :)

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe